26 april 2011

dont call my name

godmorgon, tisdag idag- igen!

dock varit uppe sen kl 9, sen gick jag med min granne till bussen så jag kom ut på en liten promenad. Väldigt skönt vill jag påstå att det var!

ska snart börja städa mitt rum, det lyckas alltid bli superstökigt på kort tid....
Ikväll ska jag träffa min fina lilla josefine, blir kaffe och massa skitsnack. Det behövs just nu =)

kan säga att jag just nu har lite smått kaos i min hjärna, har varit i en vecka och jag får ingen ordning på det. vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra.
Jag skulle kunna skriva ner en hel bok känns det som, men nu får jag inte ner någonting alls att skriva, det tar bara stopp.

jag får väl hålla tummarna att lite städning gör att alla tankar och funderingar skingras lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar