4 april 2013

dags för nystart

Ja men visst, det var på tiden :) Idag skaffade jag gymkort, imorgon bitti startar jag med lite kondition, för att sen halv sju gå på ett core-pass med lillebrors tjej... Men det ska bli kul faktiskt, core är något jag aldrig testat på :) Annars idag har dagen varit ganska lugn, åkte ut till mamma en sväng och gick på en "fotopromenad" med viktor och rosie, våren är iallafall här nu! :) Nästan direkt när jag kom hem så kom S förbi en sväng. Han åker till England imorgon och kommer inte hem förrän på tisdag... gonna miss you my friend :) Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Nils Karlsson pyssling. Imorgon är en ny start av mitt liv, denna gång ska jag nå till mitt mål hela vägen. första stoppet: -3.5 kg till min lillebrors student i början av juni! godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar